04 April 2011

dan pemenangnya adalah..: Faizal Tahir...!!!!!!



ABPBH 2010: Faizal Tahir Terkedu                                                                        
by Miss Ayu

Setelah lima kali tercalon pada Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH), akhirnya Faizal Tahir berjaya  menjulang trofi kemenangan apabila dia dinobatkan sebagai Penyanyi Lelaki Popular.  Penyanyi rock ini  menewaskan empat calon yang hebat-hebat belaka iaitu Anuar Zain, Aizat, Shahir dan Black.

Mengulas tentang kemenangannya itu, Faizal Tahir memberitahu dia terkejut apabila namanya diumumkan sebagai pemenang.  Ini kerana dia meramalkan Anuar Zain yang akan menang memandangkan penyanyi itu mempunyai peminat yang cukup ramai.

“Saya terkejut apabila nama saya diumumkan. Memang tak sangka sebab saya ingat Anuar Zain yang akan menang. Sebab itu masa naik ke pentas saya terkedu. Tak tahu nak cakap apa.  Walau apa pun saya bersyukur dengan kemenangan ini.

-------------------------
waaaaaaa...i'm so speechess wokehHhh....
kalo dia sndirik terkedu...
ku lagik laaa berpuluh2 kali terkedu tauu....

sungguh x disangka2...
rezki akhirnya berpihak pdnya ini tawun....(rezki baby barangkali....)
utk menggondol Anugerah Penyanyi :Lelaki Poplar ABPBH 2010...
dh lerrr dgn selambe dpt menewaskan calon2 hebat yg lain lak tuuu...
fuuuuuuuhhhhhhhh....
mmg berbaloi2 strategik yg diatur oleh geng2 RC tuu yerrrr...
strategik rahsia laaa konon...
ahaks...
tp uols mmg besh laaaaaaaa......:)
Tahniah incik FT....
Tahniah RCs..
n Tahniah pd suma SEMESTa.......:)


-------------------------

Sebelum Menang :










Selepas :


 

0 komen: