18 January 2013

Pengalaman di Opis Baru..

2 Jan 2013 yg lepas ku g melaporkan diri kt opis baruu tuu arrrr...
nk dijadikkan ceritanyaa...
bole aku x prasan sepatutnyaaa aku kena g lapor diri kt sana bmula 3 Jan...
Ya Ampun...
ikutkan surat tangguh tuuu adalah sehingga 2 Jan...
yg aku nmpk tarikh 2 Jan tuu jerrrr...
yg word SEHINGGA tuu x prasan lerrr pulokk...
adoiiiiii.....
tepuk dahi laju2 jab...
dh tenghari br bprasan daaa...
xkn nk patah blk ke opis lamaaa tuu pulok kn.... ( x koserrr mak jemah..)
adoiiiii...
nieee mmg betoi2 kes terlebih semangat namanyaaaaaa...
semangat nk masuk opis baruuu
wakakakakakakakaaaaaaaaaaa...
adoiiiii...puding puding...

pastu...setelah selesai urusan pndaftaran tu sumaaaa...
org HR terus anto aku kt bahagian IT...
nun di hujg belah sanaaa..
jln pelan2 penuh dgn kekontrolan keayuan...(choyyyyyy...)
ekcelli...
aku dh penah smpi sini dlu...
ms tuu dtg tuk jumpa sama officer yg akan btukar tpt ngn aku tuu arrr
coz nk brief skit skop tugas diaa....
urrruuukkkkkkkkkk haaaaaaaaaaaiiii....
ms tuuuuu mmg blur2 jgk arrrrrrrr...
terasa seram sejuk pon ader gak....
(mampooo kerrr aku nieeeeeeeee....)
bukn aperrrr...
coz skop keja diaaaa mmg tsangat laaaa bbeza dgn keja2 aku sblom ini...
dh sah2 aku kena setat from zero blk..
ok...yang tuuu akan aku huraikan dlm part 2 nnt keh... :P

masuk ke bhg tsebut..
bkenal2 gitoooo2 ngn bakal teman2 seopis...
smpi naik krem rahang mulut aku nieee duk tsenyum2 ngn sumaa org..
org baru laaaa katakan....
haruslaaaa menunjukkan perwatakan yg ceriaaaa lgk ramah tamah kan...
br bolee mendatangkan kemesraan gitoooo...cheewaahhhhhh...

ok...
boz xder ptg tuuuu...
so aku lepak2 dlu laaaa dlm bilik tuu arrr...
duk sowang dlm bilik yg sederhana besar tp selesa...
pc skrin 28 inci...bapak beso kan...
touch skrin laak tuuuu...
punyerrr laaa canggih smpi x jumpa button ON kt pc tuuu...
(niee pc yg cpunyaaaa skali ngn monitor tuu aar...)
kah3x...
canggih laaaa sangat...
smpi tpaksa tnyerrr kt anak buah..cmno nk on pc nieee...
"kt atas nieee arrrr button nyaaa cik azie.."
wooooooooooOOooo makcik br tauuuuuuuuuuu...:P

hurMmmm
penat lak nk bceritaa..
kita bsambung part 2 nnt keh...
tunggguuuuuuuuuuuuu....:P




0 komen: