14 February 2013

Mug Percuma dari KitKat



dh lama rsnya ku x buat aktiviti mengumpul brg2 percuma gini...
tp yg ini mmg tak bolee tahan beb...
mug merah dr kitkat ini mmg sgt2 menggoda jiwa saat kali pertama ku terpandangnya di sebuah pasaraya...
perghhhhhhhhhhhhh....
tanpa mbuang ms terus ku capai cekelat ini dgn perasaan yg sungguh berbunga2...
mmg cantekkkk gilerrrrr mug nieee weiiii
dia ader 3 design dan aku pilih yg spt di atas itu laaaa...
(aku tauu...kalo bro spallan tuu kan...harus dia borong kesemua pilihan yg aderrr...hik3x...:P)
suka3x...
mmg terbaekkkk arrrrrrrr....
so...sila dapatkan sementara stok masih aderrr yerrrrrrrrr....:)

2 komen:

yuzlina said...

mane ko beli tuuu??/ jeles aku..puas aku cari

Unknown said...

kt area umah aku niee arrr...mau kah...??..kalo ader lgk..aku belikan satu tuk ko keh...