21 July 2010

Re-Org again...

carta organisasi unit aku berubah lgk...
nie gara2 kemunculan unit baru di bahagian aku...
so...gedebak gedebuk....
skrg nieee aku diletakkan di bawah unit penyelenggaraan...
dpt boz baru yg x braper nk baru tuu laaa..:P
tp masih menten keja2 lama...
cuma xder peluang jer nk wat programming....
coz sblom nie aku kt bawah unit pembangunan..
n tgh nk bangunkan portal intranet....
br jer nk mula mengasah bakat (cheewaaahhh)....
alih2...terbantut pulak...
xder jodoh beb....hohoohohohohoh...

perasaan..?
ok jerr n redha...
coz aku rs...jiwa aku nieee lebih sesuwei buat keja2 maintenance niee kot..
dpt deal ngn user....(nie bole latih skill bkomunikasi aku nieee...)
cuba settlekan problem2 mereka...
pastu cmno nk bdepan ngn karenah2 vendor...
tu pon 1 cabaran gak tu....
maklum aar...kekadg diorg niee ngelat skit...
pung pang n beri mcm2 alasan....
harus pandai laaaa kita nk menghandlenya... (aiyoOo...rosak bahsa ibundaku...)

0 komen: