20 August 2010

Menu Berbuka #9

smlm daku n rakan2 berbuka poser di opis bersama pihak vendor...ader kick off meeting n bla3x...berikut disenaraikan menu yg disediakan oleh pihak caterer smlm...

Pembuka Selera :
1. kuih karipap pusing yg chomel2...(daku telan 2 ketui sekaligus...)
3. buah tembikai+honeydew
4. air cincau n teh tarik (2-2 daku sapu..:P.)
5.kurma 
6. sagu mata + santan bgula tuuuu..(x pasti lerrr aper nama makanan itu)
7. bubur pulut hitam (x amik pon...intai2 gitu jerr...)


Menu Berat :
1. nasi putih
2. ikan masak kari
3. sambal udang
4. daging salai masak gulai lomak cili api (Ya ampun...terasa kepedasannya smpi ke telinga)
5. sayur goreng campur
6. salad as ulaman
7. telur asin
8. sambal belacan (amik wat eksen jerrr coz pedas jugak)

mmg besh tp daku x braper selera nk makan coz kempunan murtabak....xder lerr pulok..uwaaaaaa...nk murtabak...nk murtabak....



psttt...: sapa lak yg ksk box chomel ini yerr..elok tletak atas meja kt opis niee aarrr...hurMm....

3 komen:

Anonymous said...

~mak aihh byk nya lauk..huhu..smlm aku berbuka sorang je..tupun beli je..asam pedas ikan keli..mujur si kecik itu temankan aku..ko tau skrg ni kalau berbuka je..dia pun nk duk same atas kerusi..nak tak nak aku kene siapkan makanan utk dia gak..hahah..sbb smlm aku blk lmbt..aku grg kn dia kentang je..jdla kn harris!:)

Anonymous said...

~silap..bukan ikan keli..ikan pari..ahahha

Unknown said...

nsb baik ader harris temankan ko mkn...kentang pon kentang laaaa..western laa konon..hahhaaaaa...