10 February 2010

Gelaran tuk Boz..

F44 - boz kecik
F48 - boz tengah
F54 - boz besar...
KICT - boz besar punyerrrrrrr...........

haaaa...nie laa diaa gelaran yg dberikan pd boz2 di atas aku...
almaklum aarr...byk sgt boz...sebut nama rs x besh laa pulok kan...
so..aku n rakan dlm sub unit yg sama...telah mula merekacipta laa gelaran2 ini...
senang nk igtkan....:wink2x:

untuk makluman suma...
bahagian aku adalah yg plg ramai n meriah skali di opis nie...
ader dlm 226 org kakitangan kot...
smpikn aku sndrik x kenai staf2 dlm bahagian aku nie yerr...
lgk2 staf2 yg br masuk....
smpi tkompius aku dbuatnya...
dia nieee staf ker vendor kerr...tah org tsesat kerr....
tah pencurik ker...
aaii masalah jgk tu kan...huuhuhhuhu...

dan walaupun aku niee bjawatan Penolong Pengarah kt opis tuuu
tp kalo tgk dlm carta organisasi bahagian...
alahaaaaaaaaaiiii....
nun tcorok kt bwh....
kerdil jer rasa...
so...kiranya gelaran yg plg sesuwei tuk aku pulak adalah...
"boz kecik yg paling kecik"...
boleee gituu....:P

Photobucket

4 komen:

sollehkarim said...

bos kecik d making la cikpuding:P

Miss Norm said...

Awak ni keje government yer?

Unknown said...

iyer kot wahai mizz norm....huhuhuhu..

Unknown said...

ini orang kuat JPN nih.. takpe puding.. janji bos.. and janji leh endorsed cert aku.. hehe