17 February 2010

Tomorrow is da day...

Insyallah..lbh kurang 24 jam dr skrg...
aku akan blepas ke Jeddah menaiki Saudi Airlines..
Ya Allah...kejab btoi ms niee bjalan kan...
pejam celik pejam celik...
dh nk berangkat..
rs mcm br jerr register bln 12 arie tuuu...

persiapan...??
so far so good...
tinggal brg2 penting jer yg blom dimasukkan....
thankz pd my dearest frenz ~leenz coz sudi pinjamkan camera n beg...
beg tuuu cam br jerrr beb....
bau kedai lgk niee aarr..
riso lak aku nk guna...:p
tp tu aarr...
selagi x zip itu beg kan....
xder laa keja lain....kejab masukkn baju...kejab kuarkan baju...
x abiz2 mengemas...ohohhoohohoh

hurmmm...aper lgk yerr...
bil ansuran keta - settle
bil berukband - settle (kang mgelabah lak adik2 aku xleh nk bercafe world..)
zakat pendapatan 2009 - br settle (via m2u jerr...akad sndrik baca...uhuhuhuh..)
bil tipon - lom dpt lgk...
hutang2 lain ..?...kalo ader...sila ksk claim yerrr...

mau ksk rest bdn niee btoi2...
coz esok akan menempuh perjalanan yg pnjg...
perlu kuat fizikal n mental...
alhamdulillah...
batuk2 yg aku alami since 2 mggu lps semakin beransur pulih...
tp tetap akan standby gak ubat batuk kt sana..
al maklum arr...
boz aku yg br pulang dr sana beritau...
cuaca kt sana masih sejuk lgk...

buat rakan2 yg mengirim doa dan salam kpd Rasullah SAW..
insyallah...
akan aku sampaikan bila tiba masanya nnt...
buat yg kirim barang2 lain...
akan aku usahakan gak...
tu siap bwk beg spare....
sebagai langkah bjaga2....hohoohohoh...

Insyallah...
flight aku akan blepas jam 3 ptg esok...
n akan kembali semula ke tanahair pd 3 Mac nnt...
moga ketemu lgk yerr....:)

0 komen: