03 February 2010

Lambaian Kaabah...


Insyallah...
aku akan menjejakkan kaki ke Tanah Suci ini (18 Feb 2010)
Menunaikan umrah bersama family terchinta - mak ayah n makcik...
Perasaan aku...?
Ya Allah...x tgambar dengan kata2...
Syukur kupanjatkan ke hadrat Ilahi...
Kerna telah menjemputku menjadi tetamuMu...

x dpt aku bayangkan mcm mana dpt melihat kaabah di depan mata sendirik...
pasti menitis air mata ini...
pasti tkaku tpaku tkedu...
Ya Allah...
Permudahkan segala urusan daku di dalam perjalanan menuju ke rumah Mu itu...
Permudahkan segala2nya...
Panjangkan Umurku...
Kurniakan Kekuatan Mental dan Fizikal kpdku...
Agar dapat menunaikan semua Rukun dan Wajib dalam ibadat umrah ku nanti..
Dan seterusnya mendapat keredhaan dariMu...

Buat rakan semua...
doakan kesejahteraan daku n family sepanjang berada di sana keh...
ampunkan segala salah silap daku..
yg mana tlebih bgurau kerr...
termenyakitkan hati ker...
yg mana termakan tminum tuuu...
mohon dihalalkan keh...
Insyallah...
aku akan mendoakan kebahagiaan buat kalian semua di sana nnt..:)

Photobucket

4 komen:

adinsuy said...

Syukur ke hadrat Ilahi kerana bakal menjejakkan kaki ke Tanah Suci......Semoga dikurniakan kekuatan jasmani dan rohani untuk menunaikan ibadat di sana.......Kim doa leh tak?:)

Unknown said...

thankz emmy...boleee jerr kim doaaa tuu..ksk sms jer keh....:)

cahaya petunjuk said...

alhamdulillah.. best tuh azie.. take care ye!

zie said...

alhamdulillah... semoga azie dapat menjalankan ibadah di sana dengan lancar dan sempurna.. ameen..doakan kesihatan dan kebaikan untuk saya juga ok.. ;)