30 January 2010

Termalu sendrik...

Setiap kali ngadap mesin bayo parking tu kan...
msti aku teringat kisah ini...
kisah lucu yg xkn aku lupakn smpi biler2...
kisah yg blaku 2 thn lpas rsnya...
ms tuu aku n yanze br abiz men boling kt IOI Mall...
dlm keadaan separuh mamai...
maklum arr...dh lewat mlm time tuu...
aku nk p bayo laaa tiket parking tu kan...
jolok punyer jolok kad parking tu....tp xleh lak...
adehhhhh...aper kenaaaa kad aku niee...
rosak kerr...
iskk...puas lerr aku duk pusing2 n tbalik kan kad ituu....
tp tetap xmo gak....reject...

aahh sudahhh...
cmno nk buat nieee....
berpeluh ketiak lak rsnyaaa....
ader laaa dlm 2 minit aku tcongok dpn mesin tuu smbil diperhatikn oleh si yanze...
lps puas garu2 pale...
tetiba tdengo 1 sore di blakang aku....
"halooo miss...lu sudah salah cucoq itu kad laaa..."
ya ampun....
ms tuu br aku tsedar dr lamunan yg pnjg...
mmg lerr kena reject...
rupa2nyaa....aku p cucoq kt tpt masukkn duit tuu daaaaa...
hadoiii....sabo jerr laaaaaa....(sambil menepuk2 dahi ku itu...)
biler aku toleh blakang nk say thankz kt amoi cinaa ituu kan...
br tprasan...Q skit punyer panjang daaaaa....
wakakakakakakaaaaa...
ampun sowee yerr sumaaaaa....
wa sudah mamai arrr...kemengantukkan punye psl...
lalu aku mblahkan diri ngn mukaa penuh keselamberrrran....
kes mau kaber malu arr tuuu....
kuang3x...

2 komen:

Unknown said...

ko ngan yanze buat lawak eyh - kalau aku kat belakang, dh lama aku hempuk ngan bola boling.. haha!!

Unknown said...

wakakakakakaaa...kalo ko ader time tuu...tah2 sama mamai garu2 pale ngn aku gak....:P