15 January 2010

Kenyang smpi mlm...

 "rakan2..arie niee jemput lunch kt umah sy yerrr..." - pelawa opismate aku > Puan Z
wahhhh3x...x sangka jdk jgk plan kitorg niee aarr...
asalnya idea aku aar tuuu...(ms tuu tgh mamam tgharie kt umah miss H).
pastu pepandai lak mengofferkan diri tuk lunch kt umah dia lak pasni.....
siap ksk idea...suh dia masak siap2 mlm tu n then esoknya panaskn ajer lor...
skali btoi2 dia wat gitu daaa....
btoi2 menyahut cabaran aku... haahhahahaaaaa....
sungguh besh dpt ubah selera kan...
bukn aper..jemu dh nk ngadap lauk2 kt cafe opis tuu tetiap hari....hhuuhhuuh

so time rehat yg pnjg tdk...
kitorg berempat tmasuk tuan umah pon gerak ke Pre 8 ituu....
ngn memaksa miss H memandu ketanyaa...
sowee aarr...bukn xmo offer kuda hitam aku tuu tau..
tp minyak yg ader...ngam2 jerr tuk smpi ke umah ptg kang...
terasa mls mau singgah petrol station..
sungguh...aku x tipu nieee tau....:P

huiyoooo besonya umah diaa...oopsss....rumah kerajaan (silap lak..)...
luas pemandangan mataku....
tuan umah tkocoh2 mau memanaskan sup tulang yg dimasak bsama2 hubby tsayang mlm semalm...
seperiuk beso dia masak tuu...
perghhhhhhhh....mmg lauk kesukaanku itu tau...
nyum3x...
sungguh bselera mkn tgharie tdk wpon pd mulanya agak segan2 gak laa...
mklum aarr...hubby dia join skali...
tpaksa arr kontrol2 skit mkn tuu kan....ohhoohohhohooh
burrpppp...
kenyang sungguh beb..
smpi x mkn mlm aku dbuatnya...
tu aarr...
aku dh kata tdk...
nasi yg dia letak kt pinggan tuu kan...
mcm stok nasi aku time lunch n dinner daaa...
jarang2 aku mkn sebanyak itu tau...
hohoohohohohoh....
sgt besh....
thankz Pn Z kerna sudi menjamu kami tdk....
moga murah rezki tuan hamba sefamili....

pasni turn sapa yerrrrrrrrr....
haaaaaaaaaa....
i know who will be da next....
ngeh3x...

2 komen:

cahaya petunjuk said...

Puan Z ni x-rumet azwa kah? jika benar, sungguh sedih rasa hati. sampai hati Puan Z memperlaku begitu..

Unknown said...

hohoohooh...Pn Z yg dimaksudkan adalah rumet daku skrg ini...:)