15 January 2010

Kreatif ker..??

sudah agak lama gak aku x update kt blog nie yerr....
minggu niee agak bz skit
prepare for pameran MYID on this 18th Jan kt PICC nun...
pameran yg bakal dirasmikan oleh YB TPM kitaa...

aperkah tugas aku yg konon2 bz sgt tuuu...??
"azie...awak n mar tulun design kn pamplet yerr..." - arahan dr boz kecik...
"baik bozzzzzzz...".(aku yg menurut perintah laaa katakan...)

yg sebenar2nya..aku dh lama giler x wat keja design mdesign niee...
sejak 2 menjak dh x jdk webmaster nie kan....
seyes dh bkarat skil2 aku daa...(maklum arrr..dlu dak multimedia...)
design guna Adobe Photoshop 4 jerrrr...
laaa nieeee dh AP CS3 kott..ker brapa..?..ntah...lgsung x amik port...
tdk nk crop imej pon mgigil2 tgn...x smooth lgsung..
cam dak malas punyer kejaaa...ahahahahaaaaaa...
main2 ngn layer tuu suma....
adoiiii....
ilang dh suma ilmu2 ini...

tp sebenarnya aku windu giler nk wat keja2 gini tau....
sukaa...mmg sgt sukaaaaa...
tp sedar...ramai lgk yg kreatif meatif kt opis aku tuuu kan.....
so...aku ksk can jer laa..huhuhuhhuhuuh...

hurmMm...
akhirnya ptg tdk siap gak print tuu poster...saiz A3 jer pon...
x larat dh aku nk ngadap...
lgk byk tuko sana sini...
lgk hodoh jdknya...
kalo nk tgk hasil kerja aku yg x seberapa tu..
moh aar singgah ke booth opis aku 18 Jan niee...
no 2 dr main entrance yerrr...
aku akan standby di sana dr jam 2-6 ptg...
jdk pak pacak jaga booth...
uhuhuhhuhuuhuhh....

0 komen: