23 January 2010

Roh aku Kah itu..??

di keheningan pagi...
sedang aku enak dbuai mimpi (x hingat lak mimpi aper time tuu)..
aku dikejutkan oleh jeritan vibrate dr hp aku itu...
celik mata sebelah smbil melihat paparan no si pemanggil pd skrin...
hurmM...
no saper lak niee - 012-*******
rs mcm area nogori sembilan jerr....
panggilan itu aku buat2 ignore...mls tul nk angkat...
aku smbg lelap blk..
tp panggilan itu masuk lgk tuk kali ke 2 n ke 3 smpai laaa sepi...tidak bjawab..
aper ke hair lak niee...hati aku bkata2...
to time tuu tetap keberatan jgk mau return call itu....
jam masa tuu dh kol 2 pagi....
pas 5 minit...aku dengo bunyi msg masuk...

si penghantar msg : cip (pggilan manja aku di kalangan bdk2 kelab)...hang ader kt PD kah...??..
aku : kt kl daa...
si penghantar msg : tp aku mcm nmpk ko arr kt kedai makan niee...
aku : oOoo...roh aku kot tuu...uhhuhuuh...
si penghantar msg : -terus kelu seribu bahasa-

iskk3x..jauh btoii roh aku merayap2 yerr....hahahahahahaaaa...

0 komen: