08 January 2010

Memory yg Hilang..??

bila baca cerita membe aku psl pengalaman dia time masuk darjah 1 dulu...
buat aku terpikir sejenak....
sambil tgaru2 kepala...
camno pengalaman aku dlu tu yerr...?
nangis ker idak...??
nama guru kelas aku...??
nama kawan2 aku...??
sapa yg temankan aku mkn kt kantin...??
sapa yg temankn aku time nk p toilet...??

errrkkKkk...
mcm x igt aper2 dh niee....
aaahhh sudahhhh...
seyes....
aku x igt niee weiiii....
aku duk tmenung sejenak...
cuba mencari sisa2 memory yg tinggal....
ntah kt drive mana dlm otak nie aku simpan agaknya yerr....
uhuhuhhuhuh...

dulu aku darjah 1 kt kampung....
Sek. Kebangsaan Kg Nyatoh...kt N9 nun...
sekolah tu masih ada lgk smpi laa niee...
of course laa kan...
cuma laa niee...dh cantekk lak aku nengoknyaa bekas sekolah aku itu....
dh semakin bkembang pesat...
baguih2...:)

camno aku leh tcampak kt sana yerr...??
dulu2...konon2nyaa...(nie citer mak aku yerr...)
parents aku plan nk beli umah kt kampung tu aarr...
so...diorg xport laaa aku dulu ke sana...
kang senang laaa biler dh konfem dpt itu rumah....
x perlu nk pikir psl perpindahan sekolah ker aper kan...
tp rerupanya umah tuu dh penuh ler pulok....
punah laa harapan...
tu psl...biler naik jerr darjah 2...aku transfer semula ke KL...

jab....cuba nk pk lgk...
nk tgk aper lgk yg aku igt time darjah 1 dulu tu yerrr...
hurmmm...
nama guru ?? 
sah2 x igt....bayangan rupa btk pon lgsung lenyap dr ingatan...yg aku igt jantinanya adalaa wanita...itu saja..
iskkk..dasat tul aku niee....mmg lgsung x mghargai jasa guru kan.....muaahahahahahaaa

pengalaman hari pertama di sekolah..??
aku rs ayah aku yg anto time tuuu...
n rs2nya x menangis gak laaa...hurmmmm....good gurl...:)

nama rakan2.??
x igt lgsung...soweee yerr rakan2 yg penah sekelas ngn aku dulu...:)

aktiviti di sekolah..?...
time plg igt...masa pendidikan jasmani...
time blajo - rs dulu aku niee cam bijak gak laaaa...coz dpt markah penuh dlm subjek maths n dpt naik pentas amik hadiah ms hujung thn tuuu (aaikkk..bab niee tetiba leh igt lakk..magic btoi....haahahhaahahahha)

pastu lps abiz kelas....atuk aku akan dtg jemput naik beskal...pastu singgah beli eskrem kt umah jiran dpn sekolah itu...~lalalalalalalaa...sgt eppi...maklum aarr..duk ngn atuk n nenek...jdk cucu manja aarr aku niee..pepagi bgn tido...mandi air hangat tau....nenek aku panaskan air n campurkn skali ngn air sejuk beku dlm kolah tuu...besh3x....

hurmmm...tu jerrr kot yg sempat aku flashback wat masa ini....adeehhhh....yg lelain tuuu aku dh compress n x igt buh kt maner....dh transfer kt xternal hardisk kot...ataupon dah CTRL+ALT+DEL terus...haaaahaahahahaaampeh....


Photobucket

1 komen:

cahaya petunjuk said...

hahahah.. takpe.. sekarang dah jadi wanita bekerjaya!