08 April 2010

aku menang contest...??

smlm time tgh boring duk dlm b.trening kt opis niee...
aku bukak mr google sambil berpikir2..
nk search aper niee yerrr...
hurmMmm...
tetibaa gatai lak nk taip nama sendrik n tgk aper yg kuar...
sekaliiiiiiiiiiii...
jeng3x....(dgn penuh saspens)
aku tprasan lak ini page...



errkkkk......nama aku...??
skali ngn ic no...???
aper kes lak niee weeiii...??
haaaa...??
pemenang Contest " Ceria Setiap Bulan Bersama Kotex"...??
biorr betikkkkkk....???

bdebar2 lak dada aku time tuuuuu...
nie peraduan zaman biler lak nieee....
aku sendirik dh x igt sungguh....
yg aku penah join ini contest...

lantas segera aku click kt link URL itu...
contest niee tahun 2008 daaaa...
n aku konon2nyaa adalah pemenang bln ke 12 gituu..


 
haaaaaaaaaaaaaaaa ....
naper aku x dpt aper2 info pon pasai benda nieeeee...
seriesss....
aper yg aku menang nieee...??
adoiii...tah2 stok kotex seumo idup ker kan....
tah2 wang tunai berjuta2 ringgit ker kan...uhuk3x...

aku try click kt page kotex tu pulok...



skaliii tu pulokk yg kuar...
page tuuu dh kena remove daaaa...
of coz laaa kan...
kalo benda nieee thn 2008....nieee dh 2010...
dh 2 tawun tuu beb...
isk3x....sabo jerrr laaaa...
ngn aku sndrikkk x igt...
dgn xderr dpt aper2 info pon....

so...what should i do know...??...
should i call company ituuu..??
or...ignore jerrr benda ini......??
hurmmmm...





Photobucket

4 komen:

chuy4 said...

takdop rezeki la tu cip.. keekekeke

Unknown said...

uwaaa...dh lerrr jarang2 join contest2 nieee...tp biler dh naik nama...tuan punyer bdn sndrik bole lak x tau aper2...huhuhuhu

Farhana Baharin said...

cm ne leh akak xtau yg akak menang contest??dorg xcall winner ker?adehh..xpe la kak..xde rezeki..klu call pun xde nyer dorg nk layan...dah 2 thn maaa...:)

cahaya petunjuk said...

ferrr.. kalo tak dah jimat stok setahun. ahaha..