05 April 2010

2 in 1

me n da' stories....waaahhh...sudah tuko title baru lorrr...
padahal sama jer maksudnya ngn title sblom niee kan...
gatai lerr tuu...konon2 lgk glamer lerrr kalo guna header gitu...uhuk3x....


2 in 1...??
haaa...
sajer aku nk rangkumkn 2 kisah dlm 1 page...

Kisah 1 ~ jln2 carik makan..


mmg menjadik tradisi keluarga aku tetiap tahun..
ader jerr aktiviti jln2 cari mkn ini...
so kali ini...tpt yg mnjadik pilihan kami adalah di Restoren Wong Solo yg terletak di Taman Putra Sulaiman, Ampang
kita layan makanan minang lak kali ini yerrr...
nyummy2...
ayam bakar...ayam penyek...
mmg masyuk dimakan sambil cicah ngn sos nya...
dan yg lgk beshnya kan...
adik aku yg bongsu blnja tauuu..
sempena dpt gaji yg pertamanyaa tuu..
mklum arrr...br dpt keja laaa kan....:)
nk amik berkat aar tuu....:P
psttt : tima kasih Mohd Faisal b MOhd Napis...dpt gaji ke 2 nnt...blnja aku makan kt Secret Recipe lak yer..:P


-------------------------------------
Kisah 2 ~ Konstabel Mohd Nizam




1 Apr yg lepas, kami sekeluarga telah p menghantar adikku yg ke 2 ini melaporkan diri ke Maktab Latihan Polis di Bahau, Negeri Sembilan...nk jdk Konstabel lak diaa slps letih nk keja ngn private niee...n dia niee kira macam penyambung generasi yg ke 3 laa join dunia kepolisan slps datuk n makcik2 aku...makcik2...?...haa jgn x tau...ader 3 org makcik aku bertugas sebagai pegawai polis tau...dasat kan....:P

fuhhhh....jauh jgk tptnya tuu...masuk pekan kuar pekan...masuk ladang keluar ladang...
dan dsebabkan x sure jln nk ke sana...
pantang nmpk balai polis...msti kitorg akan singgah tuk bertanya arah...hohoohohohoho...sungguh lawak...n penatnya bdn..nsb baik aar aku amik cuti 2 hari...huuhhu...adik aku akan berada di sana selama 3 bln seblum mnjalani latihan praktikal di balai polis...:)

ucapan khas buat konstabel Nizam - selamat laaa berkawad kiri kanan kiri kanan yerrrrrr...ahaks...


notakakiku : sgt x puas hati coz FT kalah dlm ABPBH mlm tdk...uhuk3x...

Photobucket

1 komen:

Farhana Baharin said...

ouh..ke wong solo jer..xpe, situ pun sedap jugak..lama xg sane..:)