29 March 2010

Hasil Tangkapanku di PBAKL 2010


jeng3x...
last week (Sabtu)...aku p itu Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010..
waahhhh....sgt sukaa n sgt besh lepak situuu...
aku g dh agak lewat gak laaa....
dlm jam 6 ptg br smpi sana...
mmula mmg plan nk p pepagi...tetapi ader byk hal lerr pulok...
pastu hari mula panas...langsung jdk malas laa kan...
tggu redup dulu...tu yg pas asar br kuar umah...
punyer laaa bsemangat bkobar2 nk p sana....(sokmo gitu..:P)

pusing punyer pusing kt hall tuuu..
dr tingkat ke tingkat...suma aku jengah...
waaaahhhhhhhhh...so many book...
so many people also....of coz laaa kan...:P
suka aku tgk family dtg bwk anak2 kecik p sana...
teringat laaa time kami kecik2 dlu..
mak ayah mmg slalu bwk kami p sana every year...:)

tgk...tu adalah hasil tangkapan yg aku dpt kt sanaa...
sgt rambang mata ok..
pilih punyer pilih....aku decide nk beli buku2 Hasrizal Abd Jamil...
br nk bjinak2 ngn hasil tulisan beliau itu...
org kata buku2nya besh...
lantas aku sambar 3 set terus....ader tawaran menarik tauu....:)
pastu aku amik jgk buku2 tulisan Amaluddin Mohd Napiah coz aku tgk cara olahannya pon agak santai..
"Lembutkanlah Hatimu" dan " Bawa Hatimu Kepada Tuhan.."...tu tajuk buku2nya...

waahhhh....puas hati aku arie tuu tau (senyum smpi ke telinga..)
n sgt bsemangat mau memulakn sesi pembacaan..
wpon tah biler nk tamatnya tuu..uhuk3x...
almaklum aarr..aku niee kan slow reading person...
tu yg ader bderet2 buku/majalah yg x abiz2 bacanya lgk...:P
kalo majalah bln 3...bln 4 br aku nk setat bacanya...
dan gitulaaa seterusnya....:)
laa nieee tgh gagah nk abizkan buku "Rahmat di Sebalik Dugaan" tulisan Kasmuri Selamat..
dh bminggu2 sebenarnya...ke hulu ke hilir duk mengusung itu buku...
Insyallah...lgk skit jerr tuu nk abiz ok...:P
pasni br nk setat baca buku "Indahnya Hidup Bersyariat" yg aku br beli tu....
wah3x....byknya buku yg menanti tukk dibacaa...
bz sungguh aku ini kan...:P
xper puding...baca skit2...esok lusa thn dpn 2 thn lgk...abiz laaa jgk kan...ahaks...

pst...azwa...aku ader beli buku itu...nnt pinjam kt aku jerr laaa keh...:P

2 komen:

Wawa said...

azie, boleh jek...hehehe...yg indahnye hidup bersyariat tu pon aku nk pjm gak..hehehe...

love-up-you said...
This comment has been removed by a blog administrator.