10 March 2010

adoiii..pedih mataaa...

sblom aku smbg citer psl kembara aku di bumi Mekah itu...
nie nk menyelit skit kisah psl mc aku...
haa mc..??
psl aper..??
tu aar dia...
nk dijadikkan citer...
dh 2 hari aku x mai opis tau...
sakit mata lerr pulok...pedih...xleh tgk cahaya tv apertah lgk komputer..
ekcelli...aku dh prasan mata ini sakit time otw blk ke Malaysia...
mata dh setat merah2...gatal2...taik mata btepek2 biler bgn tido
tp time tuu aku buat dek jer laaa...
senin lps aku mai opis gak tau...
wpon dlm keadaan pedih2 gitu...
bukn aper...
kang kalo aku cuti lgk...boz x caya lak...
tp ms tuu...seyes..mata aku dh sakit sgt...
so..ptg pas blk keja...
aku singgah klinik gak..amik obat...
on da dot tuan doktor ksk aku mc sehari...
katanyaa nnt takot bjangkit kt opismate yg lain...
n katanya...dia suh aku dtg blk hari rabu tuk follow up...
so tdk...
aku pi lerr check blk kt itu klinik...
merah dh kurang...cuma pedih tuu ader lgk...
doktor tuko obat titis lain lak...lgk pedih rsnyaa..uwaaaa...
tp yg beshnya...esok aku dh bolee g opis...yahoooOooo....:P

2 komen:

Farhana Baharin said...

lorr...saket mata pulak...isk2x...nih kena pki sunglasses la dlm opis nih..hehehhe

Unknown said...

pehtu ko datang melawat aku... masa tu mak aku ada..
balik je spital.. malam tu mata mak aku dh start merah... rupanya berjangkit kat mak aku sampai dia tak leh bangun..
yg lagi best... dua hari lepas tu.. terjangkit lak sakit mata mak aku kat menantu dia aka kawan ko RUZELL..
dapat la dia 2hari MC menemankan bini terchenta dia ni..

hik hik..