20 April 2010

Tuuu diaaa..Cafe....



saya suka memasak...
hari2 saya akan memasak..
tp kt Cafe World tu jerr lor...
jemputlaaa singgah ke cafe virtual sy tuu yer....
muahaahhahaaa....:P

haaaaa...tu lerrr keja aku tetiap hari..
mengadap benda alah niee aarrr...
main masak2 di alam maya...ohoohohhoho..
kiranya dlm byk2 game kt FB tu...
nie lerrr yg cukup menarik minat aku...
game yg mencabar daya kreativiti aku dlm mghias cafe sendrik...
cmno nk susun meja...
lantai...dinding....
nk masak menu aper...
sumanya kena ader skill okeh..:P

tp bukn aku saja duk ngadap game ini...
adik2 aku yg lain pon sama gak...
dh kira mcm game adik beradik lak...:P
dan yg beshnya...
kami akan saling bantu mbantu memasak dan serve hidangan yg telah ready
tu blom masuk lgk bab komen mengomen interior design yg digunakan...
konon2 sama2 ksk idea laa tuu....kuang3x..

"ooiii...tulun angkat makanan aku tuu...kang basi...tq.."
haaa...tu antara msg yg besa diterima kalo x sempat nk jengah ini game...:P
smpi mak kitorg pon dh x larat nk membebel..
"iskk...x ngabiz2 ngadap game cafe tuu...."...

pstt..sesapa yg layan gak ini game...silalaaa add id aku tuk jdk neighbor yer...tq..:)









1 komen:

Farhana Baharin said...

ayoo..akak dh potong ana la...ciss...kena bertungkus lumus nih..:))