17 April 2010

What a Day...

hurmMm...
lately suma yg diplan tidak mnjadik...
bsemangat nk join tournament bowling Puspanita Opis (sepatutnya arie niee..)
tup2 last minit dberitau nama team aku tcicir - dgn erti kata lain...tidak smpi ke tgn urusetia...
padahal aku sndrik dh send emel kt urusetia bahagian since 1 Apr lgk tau...
hurmMM...
x tau nk ckp betapa frustnyaaa kitorg time tuu..
bygkn lerr...dh trening bagai nk rak..
siap susun strategik bagai...
coz kitorg join mmg target nk menang...
bukn takat suka2 jerrr...
sekaliii....
kalah tanpa btanding daaa....adoiiii...pedihhh....

pastu..pg tdk...otw nk blk umah dr kajang...
keta tcayang plak break down....
xleh nk masuk gear...adoii..
leh masuk gear 1 jerr...
bpeluh gak ketiak nk smpi ke bengkel depan tuu...
siap psg emergency signal tu lgk...
mujur ms tuu since kt area kajang...
dbuatnya dh masuk highway ker kan..
x ker haru dbuatnya...huhuhuhuh....
very da scary...:P

aku dh prasan since smlm lgk...
ader something wrong sumwhere pd klaj keta tu...
coz cam liat jer nk masuk gear...
skali x smpt nk smpi umah...
trus tersadai kt kajang daaa...
klaj pump atas bocor aar - kata adik pomen...
ok..aku angguk2 phm..
so kesudahannya...
terbang aarr RM228.30 utk blackwise aku ituu di pagi  hari sabtu....
sekian...harap maklum.

.

3 komen:

sollehkarim said...

waduh..sian sama kamu ya buk..sabar..sabar..ada hikmah suma nya ini...

Unknown said...

yaa btoii...hanya Allah Yang Maha Mengetahui....:)

su said...

hehe..kita serupa..walau citer tak sama ...persamaan nyer RM sudaa..terbang dah...

itu;ah ape lah pn2 urusetia tu kan..bg la peluang org yang bersemangat ni masuk bertanding isk..iskkk