21 October 2009

Berakhir sudah....

akhirnyaaaaa...segala tugasan yg aku tanggung selama ini akan di pass over kepada pegawai baru dalam unit aku...hoohohhoh...sangat lega tauu...wpon tugasan itu dibayar dgn bayaran yg agak lumayan jgk (elaun tanggung tugas) tapi beban yg digalas pon amat berat woOoo...maklum aarr...menjaga sistem yang sudah uzur n layak dihumban ke dlm lombong...mmg menuntut komitmen yg tggi dr aku nieee...rutin aku setiap hari mmg asik mengadap benda alah niee jerrrr...restart server n sebagainya...tu blom lagik mengadap pihak pengurusan tertinggi..para auditor..utk menjelaskan pelbagai masalah yang timbul pada sistem ini...smpikan aku penah kena perli ngn penyiasat polis konon2 aku bsubahat utk kondemkn sistem tsebut...isk3x...sabo jerr aar tauu...

so...pasni...aku akan slowly beri penerangan kpd pegawai baru tsebut tentang senarai tugas yang perlu dilaksanakan...a to z akan kuceritakan plus segala masalah2 yg aku hadapi selama ini. Moga dia jadik setabah aku keh...kuang3x..but dont worry my dear frenz..aku masih ada di sini utk mnjadik bahan rujukan anda...n yg paling penting...tuk sesi audit pd early Nov ini...aku masih sudi tuk bdepan dgn para auditor dr SIRIM tu tuk kali terakhir...dup dap dup dap...saspenz gak coz ader 2 minor NC yg masih blom close pd sistem aku niee aar..uuwaaaaaaaa....

Photobucket

9 komen:

Wawa said...

siapalah pegawai yg malang itew ye...hehehehe

Unknown said...

iskk..malang per lakk...intan terpilih tuuuuu...ahaks...

zie said...

hai azie,nice blog ..:)entah2 pegawai itu adalah kawan se'u' saya dulu tak?.kehkehkeh

Unknown said...

ntah yer zie...x btanyer lak dia blajo kt mner dlu tp asalnya dia dr 32 naik 41 tau...

zie said...

betul la tu..kawan se'u' kita..dia baru dpt 41 .

Unknown said...

kawan awak tuu laki ker pompuan zie..?/

zie said...

pompuan..nama mula dengan R******

Unknown said...

R for rafizah kerr tu zie...??

ummi said...

yap.tepat sekali..betul ke dia?kim salam kat die ek ..dia panggil kita ziah..