07 October 2009

dh ader improvement...

pagi tadik aku tserempak lgk ngn keta ini - kelisa WKW **** - lady driver...mmg kerap pon aku jumpa keta nie pepagi otw nk p keja - mrr2-besraya-putrajaya - kami menghala ke destinasi yang sama...psl aper aku prasan sgt keta niee yerr...?...haaa ..nie aku nk citer  - kelajuannya di jln raya sgt slow - dlm 30-40kmj...viper bukak dpn blakang wpon hari x ujan..lampu terang benderang wpon cuaca dh cerah...dn drivernya duduk rapat ke stering....aduhaaaiii....rs kesian aderr...rs nk tgelak pon aderr...aper tak nyerr....kalo dr jauh dh prasan trafik kt dpn tuu slow...aku tau aarr sbb aperr....byk keta slow coz tpaksa follow blakang keta tu aarrr sambil intai2 peluang tuk tuko lane (dlm hati musti duk menyumpah seranah)...huuhhuuhuhu....

tp arie niee aku prasan something tau...dia dh x pasang viper daaa...ahaks...bg aku tuu 1 improvement dr diaa aarr...n pasni aku harap dia dpt tingkatkn skit kelajuan keta diaa tuuu kepada at least 50-60kmj...go makcikk go...!!!

notakakiku : teringat plak pengalaman aku time mula2 bwk keta tuuu....bolee mati engine lak kt tgh2 roundabot tuu daaaa...adoiii...gigil x igt time kna hon ngn keta2 lain...ahaks...

Photobucket

3 komen:

cahaya petunjuk said...

hahah.. lawaks..

angah said...

kesian makcik tuu... agaknya dia baru dapat lesen... xpun dalam kadaan trauma sbb berlaku ss1 yg xelok kat dia di jalanraya, mana la kita tau mslh dia kan... doakan lah moga dia cepat cekap bawak kete...

Unknown said...

hohohoho....marilahhh kita sesama mndoakan kesejahteraan makcik tuu di jlnraya...