18 October 2009

me n Windows Shopping

 btoi aar pendapat sesetengah owang...windows shopping bole jdk terapi minda tbaik bagi sesetengah wanita tmasuk aar aku niee....pantang ader kelapangan...rajin gak aku jln sana sini masuk dari 1 kedai ke kedai yg aku bkenan...tp kedai yg wajib aku singgah kalo pegi memane mall kan adalah - kedai buku/majalah (usha mjlh kegemaran yg tbaru ) dan Watsons or Guardian...wpon x beli aper2...cuci2 mata jerrr aarr kan...ahaks..

blk dr kedai Avon (belikn brg yg member order)..aku melencong ke Ampang Point tu plak..igt nk crk brg skit...lalu kedai Carlo Rino - abiz aku try suma kasut2 yg aderr dipamerkan...mmg cantekkk tertarikkk tp memandangkan kasut br xder dlm senarai keperluan ini bulan..so aku abaikan ajer laaaa (bdk kuat iman lerr katakan pdhal br jer angkat kasut Carla Rino b4 poser arie tu...ahaks.)...tgk handbag pon cantekkkk2 tp regenyaaaa makoiiii....mampu telan liur jer lerrr.....huhuuhhuuh....

pusing dan pusing dan pusing....dpt ler brg yg aku nk cari tuu...alaaa bukn ape pon...krim sunblock n vaseline tuu jerrr...pastu kan...jeng3x (bikin saspens skit)..aku tjumpa  lak 1 beg chomel niee...bkenan lerr pulok ngn riben beso yg ader kt beg tuu..haahhahahahaaa..aku mmg pantang btoi ngn benda2 kiut yg ader riben niee.....belek punyer belek..aku sambar jgak laaa beg tuu buat adiah tuk diri sndrik...ahahahaha..x mahal pon...Rm29.20 jerrrrr tau..nnt aku upload gambo beg chomel tuu yerrrrrrr....


so kesimpulannyaa...aku eppi lerrr arie nieee coz dpt crk brg keperluan serta xtra bonus - beg chomel itu....hahahaahhaaa...(versi ketawa riang)...



Photobucket

0 komen: