25 October 2009

Besarnyaa Godaan..

lalalaaaaa...arie nie aku g turun SoGo ngn my mum...nie gara2 tpandang iklan sale dlm paper tempohari ler...isk3x...pantang btoii kan...ahaks...aku dh mcongak2 nk usha purse (purse lama dh tcabut butang..my mum suh beli yg stended skit..asik beli kt pasar mlm jer..tu psl mudah rosak..ahaks..) n cadar katil (semenjak 2 menjak niee..gemar plak aku mengumpul benda alah niee aarr...huhuuh..)...kitorg p dlm 11 pagi (naik lrt jerr senang..) lepas mkn nasi (brekfes merangkap lunch terus)..biler perut kenyang br leh jln2 tanpa gangguan kan3x...heehheheeh...

pusing2 Sogo...waaaahhh...byk benda yg menarik perhatian aku lorr....tgk handbeg pon comel...kasut pon comel...adoiii...ikutkn hati...nk jerr aku borong suma tu tauuu...uuhhuuh....tp dgn cargas ku igtkn diri sndrik...jgn tbabas dr niat asal...haaa...beli purse jer tauu...fuuhhhh...kuat btoi iman aku nie kan..ahaks.....akhirnyaaa...belek punye belek...dpt aar jgk purse yg bkenan di hati...ok settle...g level 3 tuk usha cadar lak...wahhhh....ader 70% off lerrr...adoiii...juling bijik mata aku tau...sumanya aku pegang smpi x tau nk pilih yg maner....nk dekat 30 minit gak laaa aku tcongok kt bhgian cadar tuu..nsb x smpi bsila kt situ tauu...last2...x jadik beli coz mata aku sebenarnya dh tertangkap pd 1 cadar nieee tp regenyaaa dh out of baget aku...dududududuudu...cantekk mmg cantekkk...tp pas berfikir 10 kali...aku letak blk aarr...nnt2 kalo ader rezki lain..aku sambar jerr cadar tuu keh (kalo ader stok lgk laaa..hohohohoho..)..

so...arie nieee dpt lerrr 1 purse br tuk sebagai adiah tuk diri sndrik (bln nie dh dpt 2 adiah..hohohoho)..n tuk my mum lak...aku belikan dia 1 sandal n botol kicap (muahahahahaa....tu plak yg dia bkenan..)..sblom blk...sempat kitorg singgah mamam tomyam kung kt secret recipe tuu (nie pon dh lama aku ngidam nk mkn gak...)...nyum3x...

moral of da story - kuatkn iman semasa membeli belah tuk kesejahteraan poket anda keh...beli ikut keperluan n bukn melayan nafsu yg mggebu tu tau...x sesuweii..ahaks..

Photobucket

0 komen: