03 October 2009

Jom Bersenam...

 " mulakan hari anda dgn kecergasan..."

yezzaaa...aku dh setat blk akt kecergasan aku di pagi hari dgn p bjln2 di tasik berhampiran (ehhh lombong daa) yg telah diubahsuai mnjadik taman rekreasi...aku p sowang jerrr coz parents aku poser arie niee...tp no hal laaa kan...nk takot menda...kwsan open gitu...akcelli akt nieee dh lama stop since bln poser arie tu n insyallah...akan cuba kulakukan semula setiap hujg minggu (jgn nk ngelat yerr cikpuding)..haaaa...jgn silap yerr rakan2...aku bsenam bukn utk kuruskan bdn coz aku niee mmg dah keding owangnya tp more utk kuatkn stamina bdn dan jantung....iyolaaaa....senin smpi jumaat....duk ngadap komputer dari pg smpi ptg dlm bilik berhawa dingin...bdn pon jdk malas dan jantung always dlm keadaan bsantai...it's not good 4 us (nie laaa ayat yg slalu aku jumpa dlm majalah RAPI yg aku follow ttiap bln)...di samping itu juga...dpt gak aku cuci mata melihat keindahan alam ciptaan Tuhan (tdk pon sempt aku jeling2 kt sowang mamat niee...ensem tau....ahaks )...

hurmm...masih dlm mood beraya kan...sat lgk aku nk p kajang - umah membe aku time study kt UTM dlu...aku nk mamam byk2 tuk gantikan kalori yg dh ilang tdk (cheewaahhh)....dengo citer dia nk masak tomyam tau..nyum3x...aku sukaaaaa......moga2 aku x tsesat ler nk p umah diaa tuuu...siap ader map dh niee...ahaks...

Photobucket

0 komen: