27 May 2010

Berjayaaaa jgk akhirnya..

tadaaaaaa...
tgk nieee tgk nieeeeeee...

akhirnya aku bjaya jgk memahamkan ini game...
lalallaalaaaaaa...
sgt sukaaaa tau....:P

di kala teman2 lain sibuk nk blaja masak cupcakes laaa..
jahit manik laaa...
masak puding la...
aku plak leka duk ngadap benda alah ini..
hahahaaaaa...nasib aar kan..
masing2 ader kecenderungan sendirik...
janji hati sndrik puas kan...:P

ok sifooo...
thankz keh coz sabo jerr ajar anak didikmu ini...
takot gak coz dia niee garang woOOo...
jeling dr jauh jerr dh tau aku wat silap (wpon aku menafikannya..hahahaaaa...)
tu aar...kecik2 xmo blajo kan...
dh umo2 cmni...phm2 jerr lerrrrrr....ohohohohoho
tp dia mmg best...amat2 sempoi tp lurus budaknyaa...adoiii..
hari2 beli kan karipap tuk aku...
pastu x abiz mkn...
pastu memalu nk buang dlm trash...hahahaaaa..

psttt...sifooO...adiahkan lerr cube yg br tuk sy...nk yg original punyer tau...:P

3 komen:

Unknown said...

hoh! ngata aku la tu sibuk wat cupcakes... tapi nanti aku wat ko kena la test and komen. baru kawan2 leh maju.. komen tau.. jgn kondem..
hahaha!

mekaseh banje aku keni rogers tadi kat the curve. tapi masa suntuk - kalu dak leh kita pusing the curve lak :D

Unknown said...

nnt wat cupcakes tuu ader iras2 muka aku tau....bolee kah..?...aahahhaaa...

syaz :) said...

suda berjaya !
hahaha. leh show off sesama. hahaha.