07 May 2010

erkk...wakil tunggal...?

 Salam,

Alhamdulillah, sukacita dimaklumkan penyertaan team tunggal JPN ni akan di sponsor oleh kelab BTM.

All The Best....

Sekian, terima kasih.

Mazni Yanti Binti Mohd Hamer
Penolong Pengarah Kanan
Unit Pangkalan Data & Keselamatan ICT
Bahagian Pengurusan Teknologi Maklumat & Komunikasi
Jabatan Pendaftaran Negara Malaysia
Putrajaya.
Email: mazniyanti@jpn.gov.my
Tel:03-8880 7299
Faks:03-8880 7623
---------------------------------------------------------------------------------------------
tu ader laaa emel yg diterima dr puan urusetia bowling game yg penah aku cerita sblom nie...
khabar gumbira ini disambut riang oleh aku coz br jer sblom itu..aku n mr kapitan bkira2 mau mcarik pihak yg sudi mau sponsor team kami nnt..
siap nk anto proposal kt dato' ct laaa zizie ezette laaaa...ntahaper2...ahahhaahaaaa....
so dlm pd itu....
bila dibaca2 blk itu mg...
tetiba terasa mcm nk telan air liur lak...gulp3x...

"penyertaan team tunggal JPN"...
ooohhhh my....
wakil tunggal JPN...????????...(diulang skali lgk)
gilerrr aarrrrr....
mner geng2 yg lain nieee....
xkn xmo join kot...
xder semangat kesukanan btoi aar diorg niee..:P

adoiii...seramai2 bdk kt BTM niee...
1 team jer yg nk join...
gegegegegegeeggeegeggege...
terasa berat lak beban yg tgalas di bahu kami niee aarr...
bwk nama JPN lak tuuu....
adoiiii...
sabo2...
aku tau laaa nieee  game aku sgt2 hampehh....
aku bharap kt membe2 team tuk backup point aku jer nnt...
wawawaaawaaawaaa...
tp xper...
rilekz azie....rilekz...
aku dh buh target yg baikkkk punyerrrrrrrr....
aper2 place pon xper....janji jgn tcorot....
kang x  psl2 dpt gelaran Ratu n Raja Longkang lak...(tp dpt adiah gak kan...wakakakakaka..)
n aku nk target tuk get da lucky draw jer laaa...
moga adiah dia besh3x...
tv plasma pon jdk laaa kan...yeaaaaaaahhhhhhhhhhh

pst...elynn+solleh+zul = plz get ready keh...ksk perasap itu bola kaw2 punyerr.....kita bwk nama opis niee weiii....dont play2...:P



3 komen:

sollehkarim said...

nk wat cmne cip...nasi dh jd bubor..:P
tp ko dpt gak bwk blk catle...cess....
xpe..xpe..
bola kurang perasap nih..hehehe..
tp seb baek xdpt corot..
ade improvement...!!

Unknown said...

kn aku dh suh mandi bunga itu bolaaa...degil...:p...xper..pasni kiter wat post mortem ehhh...

sollehkarim said...

hahah...lepas ni bukan setakat mandi bunge..mandi berbunge2 aku bagi...:p