18 May 2010

Ooh User Ku..

suatu pagi di Command Center...

petugas helpdesk : Kak azie, prob kt xxxx tu x ok lgk aarr...
aku : eehh...ptg smlm kn dh ok....haa xper..nnt i follow up...

kringgg kringggggg...

user : haloooo...slamat pagi...JPN xxxx...
aku : anita ader..??
user : yerr saya...
aku : haaa Nita...HRMIS x ok ker pg niee...?
user : aah laaaa...cannot be displayed
aku : ok..cuba kiter ping cam smlm tu yer...igt lgk x...?
user : haaa igt...klik kt Start>Run>cmd>ping ip server kan...
aku : [dlm hati...wahhh....sudah pandai lorr.bagus3x....]
user : eehh...ader error blaa blaa blaaa laaa...
aku : aikkk...smlm bolee jer ping kan...
user : tu aarr...
aku : pelik...cuba buat semula...
user : ok...[sambil dia sebut 1-1 aper yg dia klik/taip]...Start>Run>cmd>P.I.N.K x.x.x.x
aku : haa...??..P.I.N.K..??....bukan P.I.N.K lor....P.I.N.G...adoii...awak igt cam pink panther tuu kerr...??.waakakakakaaaaaa...[sambil tgelak guling2...]
user : wakakakaakaaaa...skali salah laa pulokk....

0 komen: