03 May 2010

me n muzik


tahniah incik FT coz berjaya dinobatkan sebagai pemenang Album Rock Terbaik dan Album Terbaik AIM ke 17 mlm tdk...
fuyoOoooo giler besh aarr...
suka3x smbil melompat2 bintang coz aku nieee mmg peminat mati keras incik FT..hohohohoho.......\m/....:P
sememangnya anda mmg layak n lagu2 dlm album nie superb...
tahniah beb...teruskan kecemerlangan anda itu keh...(mcm laaa dia baca blog aku ini kan...:P)
---------------------------------------
hurMm....
arie niee nk citer psl ~ me n muzik...
2 ikatan kimia yg mmg tidak dpt dirungkaikan...
ibarat ombak dgn sang pantai...cheewaaahhhh poyos....:P
sejak kecik lgk aku dh didedahkan dgn muzik...
suma genre muzik aku layan...asalkan sedap di pendengaranku...
pop+rock+nasyid+balada+irama malaysia+hip hop..
cuma dangdut tuu ader kureng skit aarr... (kenot go...)

dlu time blajo pon wajib pasang radio...
sambil dengar radio smbil menghafal nota....(bolee gitu...?..)
sambil dengar radio smbil siapkan kerja2 skolah....buat latihan add maths
kekadang kwn2 aku pon pelik...
cmno ko leh study gitu yerrr....
entah....dh besa kot....:)
kalo x...aku akan jdk lemau semacam jerrr...uhhuhuhuuh....

kalo kt opis pon...
pg smpi ptg aku akan on ini Winamp...
play mcm2 lagu....ikut selera aku laa kan...
nsb baik lerrr 2 org rumet tcayang ku itu tidak kisah (agaknya kot...)
kejab2 pasang lagu rock dolu2....
kejab2 lagu BSB lak yg kuar...
lagu Jepun laa korea laaa...
lagu FT..??...ohohohhohh..itu wajib ader dlm playlist ku ini...
pastu biler dtg time baik lgk insaf....aku play lagu nasyid lak...
haaa gitu laaa seterusnya....
sungguh meriah kan....:P

2 komen:

Spallan said...

31 mei ni (11pm), FT showcase kat Hard Rock Cafe KL pula...
pi ajak your friends tengok.
gerenti puas hati.

Unknown said...

erkk..sy x reti laaa nk masuk tpt2 gitu bro..tu psl duk tumpg tgk gambo2 dr member yg p jerr (tu psl smpi tjumpa blog incik spallan..hohoho)