15 May 2010

Citer Cube Rubic lagik...

 igt tak pd entry yg lepas...
aku duk bcerita psl nk blajo main kiub ini....
n selepas beberapa minggu mncubaaa...
silaa laaa tgk hasilnyaaaa...
tadaaaaaaaa...

aku br smpi ke level ini.....
wakakakakaaaaaaa.....
nie br basic level jer beb..
kena ksk sama itu kaler putihh...
fuuuhhhh.....
lambat btoiii aar aku nk memahamkn game ini kan...
sifooo suh aku terer dlu level 1 nieee...
sampi btoi2 mahir...
then br akan proceed ke next level lak...
yg lebih mencabar katanyaa...
xper azie....
pelan2 go slowly...
nnt ko pon akan terer gak cam sifoo ko tuu...
10 second jerrr leh siapkan sumanyaaa (complete level yerr)
x mcm aku nieee aarr...10 minit tuk siapkan 1 level...wakakakakaaaaa..
iskk.. x sabo aku nk jdk terer cam diaaa daaa...
go cikpuding azie go....
i know..u can do it !!!!.....
bak kata adnan sempit...
"di mana ada kemahuan...di situ ada highwayyyyyyyyyy...!!!"

4 komen:

syaz :) said...

hehehe :) cikpuding dearrr .
sy dah pakar cubic nehh. *berlagak sggh. hhehe.

Unknown said...

hamboii...mmg ader unsur2 riak dlm kata2 mu itu...:p..xper2...aku dh move ke 2nd level...ader improvement tau...ahahhahaaaaa

syaz :) said...

hahahaha *astghfiruallahalazim..
insaf sbntarr :) hehe. wahh, bgus2. sy dah move ke last level. alaa, terbelagak lgy pulak. haha.

Unknown said...

chait...kamu ini insaf yang-yang yuk yerrrrrr....:P