17 September 2009

Dh nampk anak Bulan...

adoiii...bohsan nyaaaa duk kt opis nieee...smgt raya punyer psl wpon aku dh raya dlu yerr rakan2 (awal giler nmpk anak bulan kan...ahaks...)..ramai yg dh setat cutiii kt sini....aku..??...esokkk masihhh kejaaa lgk...waaaaaaahh...giler rajin aku nie kan...tp besa arrr...bukn wat kejanyaa pon...nie aar...siap bwk majalah lgk tuk diselak2 time boring nnt....ikutkn hati nk gak p jln2 kt jln TAR tu ker kan...cuci2 mata kerr...abizkan sisa2 duit yg byk lgk nieee...tapi...jauh lerr pulok....huhuhuhu..

Parents aku dh blk kg dlu pg tdk...aku dropkn mereka kt Stesyen Komuter Serdang...barang2 yg diangkut...tuu diaaaaa....penuh boot keta aku tu aar...kalo bolee suma nk dibawanyaa mcm nk blk kg sebulan lak gayanyaaa...ahaks....tp aku dh besa...gitu lerr mereka....xper laaa...asalkn diorg bahagia n selagi muat...sumbat lerr aper2 pon...jgn smpi xleh nk tutup boot tuu udah lerrr yer....ahaks...

so memandangkan parents aku xder arie niee..aku kna sndrik pikir aar nk mkn aper tuk bbuka kang....tggl aku n 2 adik lelaki kt umah tu nnt....igt nk masak sndrik...hurmMm...masak yerr....ehheehehehhe....ader rs sedikit kemalasan laaa...mklum arr...hujung2 ramadhan niee...nk mkn per pon xder selera dah....so..selepas aku bhempas pulas memerah otak memikirkan menu arie nieee...skali...blinkkkkkk...timbul lak idea bernas...memandangkan arie nie besdei adik aku...so...dgn bmurah hatinyaa...aku igt nk blnja mamam KFC  jerrr aarr...senang citer kan...odersaja.com...ahaks....

settle tuk menu bbuka....time sahur kang...hurmMm...silap2..trus x sedar diri kami adik beradik niee haaa...hahaahahahahahaa...maklum arr...xder saper nk tulun kejutkan....tp tgk aar cmner kang....akan ku iktiarkan sesuatu tuk isi perut kami nieee aarr...yg simple2 udah...bukn nk mkn byk mner pon kan...heheheehee...

notakakiku : eppi besdei ijam..

0 komen: