13 September 2009

Tayar Bocor..

aku dh lama prasan tayar blakang belah penumpang keta aku tuu slalu ajer xder angin...2 minggu skali nk kena pam...tp buat2 bodo jer arrr coz mls sbnarnyaa nk p bgkel nieeee..tp dlm bocor2 tuuu...smpi ke manjung gak aaar keta aku tu..selamber btoi kan...huhuuhhuh...

tp last week...aku dh rs x sedap hati...iyalaaahhh...dh nk raya nie kan...aper2 yg tjadik nnt..aku gak yg susah...so..last thursday...aku gagahkn diri gak laaa bwk cek keta tuu kt kedai tayar...smbil2 tuu...sempt gak bdoa...bior lerr sbb bocor n bole tampal...jgn lerr psl crack kerr aper kan...saspens gak...tbayang kalo2 kna ganti tayar br trus kerr..mampus aku.tayar dh lerr mahal..16" lak tuu....

aku msg boz...britau lmbt skit masuk opis...nk sggh bgkel dlu...so pepagi aar aku dh tcongok kt kedai tayar tu....cina pomen tuu belek punyer belek...n siap letak air sabun tuu sumaaa...nahhhh...kuar gelembung2 udara kt 1 part nieee...."aloo miss..tayar awak bocor aar..kna tampal nieee...."...fuuuhhh..nsb baikk bolee tampal...lega beb....so...rm5 jer laaa upahnyaa....lalu hatiku pon gumbiraaa bnyanyi riang coz tslamat duit aku wat masa niee....wat ms niee jerr laaa...coz ader byk lgk prob kt keta tu nk kna cek...munyik2 dtg dr mner tah....aircond pon sama...dh x braper sejukk...huuhuhu...nnt aar...pas raya kang aku anto servis blk...janji wat ms nieee....keta aku leh gerak ngn slamat..cukup arr...insyallah....

0 komen: