12 September 2009

letih punyer psl..

smlm...x tau naper aku rs letih sgt pas balik keja...padahal bukn wat per sgt pon...ker sbb letih meeting ngn si Hari tuu - consultant dr India...letih nk phmkn pebenda laaaaa word yg kuar dr mulut dia tuu...adoiiii...pas jer bbuka...aku dh tbaring dpn tv..berat nah kaki n mataa nieee haaa...nk kata setan duk pengaruh...setan dh kena rantai kan...dhtu..sapa yg hasut aku..??...uhuhuhu..last2 dpn tv tu gak aku tlelap...sedar2 dh jam 9...tadaaaa....celik lak mata tu..mcm tau2 jerr citer Nur Kasih dh setat...adoiii....time niee tahan lak bijik mata aku niee...ampeh btoiiii.....xper...mlm nieee aku akan kuatkan smgt tuk wat terawih kt surau tu....lgkpon mlm niee..mlm yg ke 23 kan...rugiiii2x....Ramdhan dh lerr semakin blalu pegi...amal masih lgk tidak seberapa niee....uwaaaaaaaa.......ngaji pon x khatam2 lgk....huuuuhuhuhu

0 komen: