27 September 2009

Gelagat Orang Kita ~ Part 2

stended kelajuan aku ms drive kt hgway adalah dlm lingkungan 100-120 kmj...aku jarang lari lbh dari tu coz aku nie jenis suka bwk keta smbil bsantai2 n menikmati panorama indah snjg jln..cheewaaaaaahhhh...n besa aar kan...time dkt nk smpi plaza tol...kita akan slowkn kelajuan keta tu...nk di jadikkan citer...ader aarrr 1 keta nieee.....dr jauh aku dh prasan laju semcm jerrrrrr n trus nk mncucoq keta aku....per hal lak mamat nie kn...nk laju pebenda lgk coz dpn tuuu dh lorong smart tag....aku yg mula rimas...tukar lerr lorong coz nk ksk mamat nieee potong aku...alih2...smpi jer ke depan tuuu...thegeh2 plakkk dia nk pancung ke lane kiri nk masuk lane tunai...ya ampun...geram lak aku rs time tuu....ellooooooo...kalo dh tau yg awak tuuu nk bayo tunai...xyah lerr poyo sgt nk cucoq2 keta aku yg nk lalu smart tag nieee..myusahkan owang btoi arrr...nk jer aku sound time tuu..."haii bro...keta jer harap gempaq...xkn smart tag pon x mampu nk beli kot.."....uuhuhhuhuhu...

7 komen:

le~arc said...

part 1 nyer mano?

Unknown said...

ader jer tuuu...kt bln september nyerrr post...:P

le~arc said...

owhhh.. hyperlink nyer hidden.. kena mouse over baru nampak.. puas ku ketik arrow tu tapi takde haper.. wakaka..

Unknown said...

ehem3x..le~arc niee saper yerr..?..adakah aku mengenali dirimu itu wahai sahabat...??

le~arc said...

kekeke.. anggap je lah sedara se-muslim.. mungkin kenal, mungkin tak.. tapi tak kisah la tu kan.. janji tak kaco orang.. hehe

saje je baca2 story.. saya budak suka membaca.. haha

slalu server net browser min size.. tak nampak lak tag kat tepi tu.. sori yer.. :D

Unknown said...

woo yerrr...selamat laaa mbaca yerr...sy pon bdk br blajo mengarang...tatabhasa suma tunggang langgang...maklum aar...SPM dlu cukup2 mkn jerr...ahaks....

le~arc said...

ok la tu.. janji sampai maksud yg nak disampaikan tu.. SPM tu kertas jek.. yg realnya hati kita.. hehe

keep on writing.. seronok gak baca blog cikpuding ni.. mind relaxing..

p/s: nak tambah widget track visitor number, pei je kat feedjit.com

happy writing! daaaaaaaaa!