27 September 2009

Gelagat Orang Kita ~ Part 3

pg tuu aku n parents dh bsiap2 nk p beriadah kt tasik area umah niee...ms turun dr umah nmpk lerr 1 keta viva niee duk mblok keta aku...aku nk try tolak ke depan skit laa kan...iyah3x...berat lerr pulok...intai punyer intai...skali diaaa tarikkk hand brake daaaa...aduyaiiiii....cmno nieeeeeeee....aku bunyik2kn hon ketaaa tuuu dgn harapan tuan punyer keta nieee turun n alihkan ketaa diaaa...ader aar dlm 10 minit kitorg duk tcongok kt situ...iskkk...mner nieeeee...aku dh panas hati....nyusahkn btoi arr..kalo dh tau mblok keta owang tuu kan...xyah lerrr gatai tgn p tarik hand brake...kalo ader kes emergency kn ker payah...n mcm lerr kitorg kenai suma tuan punyer keta kt area flet aku niee....huhuhuuh....

ms tuu igt nk patah blk jer...kancel p joging tu...alih2...dtg lerr sowang budak nieee...bjln mghala ke keta viva tuuu....wOooooo niee aar diaaaa owner keta nieeeee...pas dia alihkn keta tuu kan...menonong jerrr jln ke umah dia....skit pon x toleh kt kitorg yg dok tcongok kt tepi tuu....aku lak yg tpinga2...isk3x...baiknyaaa budi bahsa diaaaaaa...dh lerr myusahkn owang...xdernyaa nk minta maaf ker aper ker kan..xder perasaan bersalah lgsung..boleee dia blah cmtu jerrrr...ya ampun...nsb baik aar aku niee jenis penyabo owangnyaa...kalo x...mau kena sound baikkkkkkkkknyaaaa ngn aku tauu...bengong btoii arr...anak saper laaaa tuuuuu....failed btoii nk wat menantu....huhuhuhuhuuh

1 komen:

Unknown said...

congrats!! add me ;)