19 November 2009

ePPi beSdei to my Mum..

Ibu

Insan teristimewa dihatiku...

Yang melahirkan aku ke bumi Allah..
Yang membesarkanku dengan segala upaya,
Yang mengajariku segala-galanya,
Tanpa sekelumit perasaan jemu hampa...

Ketika aku menangis dalam takut,
Engkaulah yang memeluk..
menenangkanku dgn penuh kasih sayang...





Dan ketika aku jatuh sakit,
Engkaulah yang selalu berada di sampingku..
Tanpa jemu...
Merawatku siang dan mlm..

Engkau menegurku ketika aku salah,
Engkau mengingatkanku ketika aku lupa,
Engkau menghiburku ketika aku sedih,
Engkaulah yang menyembuhkan ketika aku terluka..

Terima kasih ibu,
Terima kasih di atas segala jasa dan pengorbananmu itu
Tak terbalas rasanya...
Kasih sayang yg dilimpahkan sepanjang masa...

Selamat ulang tahun buat ibuku tersayang (20/11/2009)
Hjh Kalsum Bt Bador..

ikhlas dari anakmu...


Photobucket





1 komen:

Unknown said...

aku skarang mmg tengah sorang2 kat umah!
anyway... ko tak sorang! ko ada aku..
hehehe..
bila mau banje aaa??