03 November 2009

I'm going to Melaka..

yiehhaaaaaa.....aku nk p otstesen ke Ayer Keroh esok..mentang2 aar boz tarak...sesenang hati jerr aku bsetuju ngn permintaan rakan tuk bantu dia semak aset tuk pelupusan di JPN Melaka tuua...wpon aku masih blur2 ngn aktivti di sana...tp nie aarr 1 peluang tuk aku blajo benda br kan...ahaks...so far sepanjng 8 thn aku btugas kt sini..dh merata tpt aku bjalan..dr utara Perlis hingga arr smpi ke Sabah..Sarawak dan Labuan nun...seronok mmg seronok tp ader smpi 1 tahap tu...aku dh smpi menolak...x larat...hohohohohoh...mmg mcm2 pengalaman aku kutip semasa akt otstesen ini...masih igt lgk..dlu br keja 2 minggu...dh kena fly ke Sarawak...ketar kan main..kowang bygkn..dh lerrr masih x phm sistem2 kt sini..skali kna p smpi Sri Aman nun..dgn x penah naik flight nyaa..n nk kena handle mcm2 secara sendrian berhad....bygkn laaa betapa kelam kabutnya aku time tu...ngn nk pk penginapannya lgk...transport nyaa lgk...n aku masih teringat betapa tcangak2 aku semasa berada di airport (masa tuu still kt Subang lgk..)..ahhahahahahaa....

tp laa niee...kalo ade peluang..mmg aku xkn menolak tuk p otstesen niee...g sowang pon x kisah coz dh besa pon..duk otel sowang2 pon ok jer...x takot..?...takot gak tp wat2 berani lorr....usah pk benda yg bukan2...tutup lampu n tido terus...abiz citer...ahaks...

n esok...aku akan drive sndrik ke Melaka tu...member aku lak akan tggu kt Tol Ayer Keroh nun coz dia dr Rembau tu jerr....kowang doakan aku slamat pegi n pulang keh....tadaaaaaa....


Photobucket

0 komen: