27 November 2009

Salam aiDilaDha...

 
Di kesempatan ini...

aku ingin mengucapkan...
selamat menyambut Hari Raya aIdiladha
kepada suma pembaca setiaku (chewaahhh)...
dgn ucapan...
marilah kita sama2 menghayati...
erti sebuah pengorbanan...
dalam mencari keredhaan Ilahi...
Kekasih Yg Sejati...
Kekasih Yg Satu...

tp laa niee...
kita byk nah terleka..
sibuk mengejar cinta duniawi..
hingga sanggup bkorban jiwa raga dan dara (oopsss)
kepada kekasih hati...
Engkaulaaa kekasih dunia akhirat...
Sanggup ku rentasi lautan api...
sanggup sehidup semati laa konon...uhuk3x..

hurmmm...
aku cuti pnjg raya niee....smpi Isnin...
plannya nk balik kg...
tp x jdk lerrr...
coz br blk arie tuuu kannnnnnnn (sadisnyaa citerr..huh...)
so..ini tahun...
aku akan beraya di KL saja lorrr...
sesaper nk wat open house tuu...
bole lerrrr roger2 aku keh...
haaaa xpon...
aku p beraya kt Sopping Mall...
Sogo...Times Square...
lgk2 ...Mega Sale lak dh setat nieee arrr...
haaaaaa...jeng3x...
saper nk follow...?..
boleee lerrrr g cuci2 mata kan...
~wawawawawawaaa...

1 komen:

su said...

selamat ari raya azie...