23 November 2009

Twilight Movie..

iskk...citer psl aper nieee...?
haaaa...citer besh niee along...ucap adik aku..               
kisah pontianak bchinta ngn manusia besa...
wOOoo...aku angguk2 jerr aarr..
selang 2-3 hari pastu..
aku tnampak lak artikel psl citer niee dlm paper...
akan kuar siri baru pada hujung november niee...
citer nie based on best seller novel..
pas bc sinopsis nyaaa...
aku mcm tertarik laaa plak nk tgk...
kebetulan lak...Star Movies akan siarkan 1st siri citer niee pd 22/11/2009
canteekkk...
so...smlm...
aku awal2 dh book tv dr adik2 ku...
"kowang xleh tgk bolaa aar mlm niee..."
"aku nk layan citer twilight..." (guna kuasa veto tuu...ahaks..)
so..tepat jam 10 mlm...
aku dh tcongok dpn tv....

hurmMm...
besh jgk citer nieee...
lain dari yg lain..
kisah romantis antara pontianak (Edward) ngn manusia besa (Isabella)...
mmg aar kalo ikut2kn...citernya x logik lgsung...
pontianak ader mcm2 jenis...
ader spesies yg ganaz minum darah manusia..
tp yg hero niee plakk...
dr spesies pontianak yg hanya minum darah haiwan...
kira cam baik skit aarr konon2 tuu..ahaks...

wpon mngarut...

tp still boleee layan lgk citer Twilight niee tau...
smgt aku tcongok dpn tv smpi jam 12 mlm..
ms tuu x reti2 ngantuk lak mata aku niee..huhuhu
dan pastu sempat jgk aku berangan2 tuk jatuh chinta ngn pontianak itu...
muahahahahaaaa..
camno laaa gayanyaa tu yerrr...

iskk....pengaruh tv sgguh aku nie kan....cam bdk2...ahaks..

haaa...saper nk teman aku layan New Moon...Jom aarrr..Jom arrr..
dah ketagih nk layan citer pontianak niee plak...uhhuhuhu

Photobucket

0 komen: