18 November 2009

Hujan vs Jem vs Sejuk...

jam dh menunjukkan ke angka 5.48 pm dan aku masih lgk berada di opis nie aarr...bukn aku rajin nahh nk wat kejaa2 kt opis niee...tp aku terasa amat malas mau pulang ke rumah..malas btoi rasanya nk menempuh jln raya yg tgh jem laa niee...of course lorr coz cuaca masih hujan di luar sinun...slalunya aku lari ikut MEX Highway..mmg laju jerrrr tp tetap akan sangkut jgk biler exit ke Bulatan Kg Pandan tuu...kalo ikut MRR2...hurMMm....sendrik mau igt laaa yerr...huhuhuuh...so..aku lepak dlu aar...adoiii....perut lakkk rs lapar minta diisi sesuatu...selongkar wardrobe...xder menda lakkk yg leh aku kunyah...biskut pon dh abiz...coklat pon dh yillekkk...br aku teringat yg dh lama aku x p soping2 brg makanan niee...harus segera pegi nieee coz dh mmg jdk habit aku...sukaa beli brg2 dapur (sesuwei kerr guna istilah niee...) time sblum dpt gaji...aman damai jerr rsnyaaa...nk bayo pon kosong jerr kaunter tuu tau...bukn aper...tau2 lerr kan ....biler gomen dh masuk gaji...suma hypermarket penuh lerrr beb...smpi nk guna troli pon yileek...rimas aku (mcm byk nah brg aku nk angkut..ahaks..)...

so aku rs mcm nk singgah alamanda aar sat lgk..p carre4 tu tuk carik brg2 keperluan...pastu br blk umahh (mcm besh jerr idea aku tu kan...)..tadaaa...see u nxt time...cikpuding nk shutdown pc dh niee...kowang ader nk kirim ape2 x kt alamanda tu...?...

Photobucket

0 komen: