14 November 2009

Very High Maintenance...

-----------------------------------------------------------------------------------
~ Insurance keta (Etiqa Takaful) : RM 478.97
~ Roadtax                                  : RM 90.00
~ Clutch Plate 1.6 + upah           : RM 530.00
~ Tulang anjing pendek (jgn tanyer aku naper nama dia gitu keh..) : RM 65.00
~ Oil Distributor                          : RM 10.00
~ Minyak hitam Shell (Semi)        : RM 99.00
~ Oil Filter                                  : RM 16.00
------------------------------------------------------------------------------------
Total                                           : RM 1288.97
------------------------------------------------------------------------------------

Itu adalah perbelanjaan yg telah aku abizkan hanya tuk WiSe hitamku tuk bln niee sahaja..mmg tinggi...lgk tinggi dr kos mentenance tuan punyer keta itu tau....hurmm...nmpk gayanyaaa tpaksa aar aku potong elaun bpoya2 aku tuk 2 bln akan datang...niat nk p jengah2 sale kt SOGO tu pon cam dh tbantut..uhuk3x..

tp yg peliknyaa...aku masih mampu tsenyum...sumanya aku bayo by cash ok...byk duit aku kan...?...iskkk..idaklerr...pegawai kerajaan cam aku niee...x cecah pon 3-4 ribu pon sebln kn...tp alhamdulillah...wpon diuji dgn mcm2 masalah...Tuhan masih melapangkan rezki buatku tuk settlekan semuanya tanpa pinjaman dr mner2 pihak...dipermudahkan segala2nya...biler pikirkn tu suma...bikin hatiku lapang blk..n Insyallah...dgn baki duit yg ada nie...aku dh bniat tuk lakukan ibadah korban yg bakal mnjelma lgk 2 minggu niee...sbenarnya dr thn lps lgk aku dh terpikir nk buat tp x kesampaian..n alhamdulillah...Tuhan dh bukakan pintu hati aku niee tuk bkorban ke jalanNYA...duit utk itu awal2 aku dh serahkn pada ayahandaku seblum ilang tah ke mana (bukn leh caya sgt aku nie kann..ahaks..)..bukn aper...setan niee byk...kan dihasutnya aku niee yg bukn2...iskk bahya2...maklum aarr..iman di dada senipis kulit bawang...mudah nah goyah..huhuuhhu


Photobucket

3 komen:

Unknown said...

bagus bagus.... nanti leh banje aku lak :D

Unknown said...

boleee2...nnt aku banjer ko mkn tosei garing n teh o yerr...ahaks...

Unknown said...

sodappp tu!!!!