06 November 2009

Rezeki...

" aaiiii mak..ikan masak sambal jer ker mlm niee..?."..huhuhu...tuu lerr rutin aku tetiap ptg biler blk dr opis iaitu intai lauk bawah tudung saji...muahahahahaa...maklum arr...duk ngn parents kan..x perlu lerr risau nk mamam aper tetiap hari..tau2 jerr dh tsediaaaaaa atas meja tuu...aku cuma tulun cuci tgn. amik pinggan...senduk nasi..n x lupa juga baca doa makan... bismillah... ngap3x..burrrppp.... alhamdulillah...selesai..

"aah..makcik ko dtg mkn kt umah siang tdk..mak x masak byk pon.."...wooOOoo..aku angguk2 tanda phm smbil memikir2 nk goreng naget jer sat nnt niee..."jom kita mkn luar jer aarr.."...hah...tu ayat yg tetiba tpancul kuar dr mulut adik aku...aper lgk...dgn cargasnyaaa aku bersetuju dan dgn cargasnyaaa jgk aku meng'ofer'kan dia tuk blnja kami dinner mlm tuuu....muahahahahaaa...rezki rezki...x baik ditolak kan....cantek aarr....so..dgn ketulusan hati adik aku tuuu...dia blnja kami suma mamam pizaa ini mlm...nyum3x...sgt suka coz dh lama gak x mkn benda alah tuuu....dhtu free plak....lgk aarr aku sukaaa kan3x...hohohohoho....thankz Inspektor Nizam..moga murah rezki n dpt blnja kami di lain kali yerr..ngeh4x...


Photobucket

0 komen: