09 December 2009

aduyaiii Midvalley..

"datang eehh datang eehh.."
tu lerrr msg yg aku terima dr chat FB siang tdk...
msg dr sowang membe lama...
membe yg setawun skali pon payah nk jumpa..
tu pon kira nasib2 jer arr..
rupa2nya..dia dh ader kt KL since Isnin lgk...
ader kursus kt area MidValley...
tgk tuuu....
br arie niee dia teringat nk roger2 aku...
isk3x..sabo jerr aarr tau...

"ok..aku dtg arr sana nnt..."
sambil bpikir2 dlm hati...
mner lerr aku nk bwk jelmaan si edward niee lepak yer...
area bangsar lak tu...
lgk lerrr hapah aku x tau...
kalo area ampang tu...
gagah lerr jgk aku niee arr..
uhuhuhhuhuuh

hurMm...
balik umah....
aku riki2 kt adik aku dlu...
suh dia cadangkn tpt nk p..
siap suh tunjukkn jln...
"ok..belok kiri...terus jerr yerr..."
"ok ok...phm2..."
tp lps tuu garu2 pale lak aku...
lalu dtg rapat kt dia...
sambil hulurkan sehelai kertas n pen..
"haa..aper lak niee..."..
"..alaaa...lukiskan laaa peta ke sinun..."
"kang aku tsesat nnt...."
muahahahahhahaaaaa...
gitu lerrr slalunya aku niee arr..
sokmo tarak reti jln....
nsb baikkk ader tukang ksk direction (adik aku aar tuu...)..ahaks..

ok..
lps mghrib aku gerak...
singgah isi minyak sat (langkah2 keselamatan)
n br lerr lapang dada nk drive ke sana kan..
alhamdulillah...jln clear lak...
dh nk masuk area midvalley tuu...
aku nmpk dh bgunan otel cititel tuuu...
ok...
belok ke sana...
pusing...
isk...mner lak jln nk masuk ke cititel niee...
ok...tawaf yg pertama...
nmpk dh sgboard ke otel tu tp dh tlepas...
tawaf lgk...
ms nieee call dh si 'edward' tuu siap2..
suh tggu kt lobi...
masuk dh ke jln menuju ke lobi otel...
tp xder tpt nk menunggu lak....adoiii...
aku jln ke dpn skit....
pon xder port nk lepak...
alih2...
aku tawaf lerr lgk...
ader lerrr 4 kali kot aku tawaf midvelly tuuu...
br lerr leh pickup membe aku niee arr..
adoiii...sabo jerr aarr..
aku x sure ader yg prasan ker idak keta aku dok pusing2 kt situ..
hahahahaaa..lantaq arr kan...

so..itu lerrr kisahnyaa mlm ini..
kisah aku bpusing2 kt midvalley tu..
tu blom aku citer time nk p tpt mkn tu..
sama gak bpusing2nyaa...
malas mau ceritaa..
tambah lak ngn waiter yg blur2...
hahahahahaaaa...
mau tsenyum sorg2 aku dbuatnya...

anyway...
thankz 'edward' coz blnja aku dinner tdk..
ikan bakar berapi laa konon..
hahahahahaaaa...

haaaa...
nxt time jgn serik nk bpusing2 ngn aku lgk tau....
roger2  jer keh...
ohohohohohohoho..

Photobucket

2 komen:

Unknown said...

kalau tak sesat atau berpusing2... tu bukan CIPUDING namanya! hehehe..

lawa layout baru ;)

Unknown said...

tu kn trademark aku..dulu kini dan selamanya...ahaks...