31 December 2009

Dh ader Pasport antaRabangsa...


~wawawwawwwawwawawaa
aku dh ader pasport antarabangsa beb...
pg tdk aku+mak ayah n makcik g kt kaunter Imigresen di Putrajaya...
awal2 pg dh smpi sana...
dpt no 18...(kira ok aar tu..)
bukn aper...
sblom niee aku penah try wat kt Wangsa Maju...
siap amik cuti lgk tuuuuu...
dh lerr parking jauh nun kt sana...
org bersesak2...
pastu terpaksa beratur panjang tuk amik no...
skali smpi jer turn aku...
"Maaf kak...no utk arie niee dh abiz yerrr.."
isk3x...sabo jerr laaaa tau...
nasib aku niee amat penyabar orgnya....huhuhhuuh...

tu yg kali ini aku try g kt putrajaya lak...
syukur alhamdulillah....
org x ramai sgt n after menunggu hampir sejam setengah..
siap lerrr pasport ini...
sungguh eppi rs dihati......
tp mau ke mana kah aku dgn ini pasport...??
haaa...
nnt aku cerita biler dh konfem sumanyaaa keh....:)

Photobucket

1 komen:

cahaya petunjuk said...

wah! ni mmg surprise. mana cikpuding kita nak pegi ni? ;-)