28 December 2009

Cirit Birit...

12.30 mlm tdk...
aku tjaga coz terasa perut spt memulas2...
adoiii...cakittnyaaaaaaa....
nieeee msti nk tkena cirit birit sat lgk niee...
aku bgegas p ke toilet...
tp x kuar aper....
br fasa memulas2 jerr....
mls aku nk lepak lama2 kt toilet ituu...
buknnya besh pon kan...
so..g baring semula...
jam 1.30 aku tjagaa...
sakit memulas2 tuu dtg balik...
arrhh..kaco aarr gini...
tbongkok2 aku p ke toilet itu..
duk teraba2 dlm gelap...
kes mls nk psg lampu aar tuu...

nsb baikk dkt jerrrr toiletnyaa....

ok...fasa 1 dh selesai...
tp sakitnya masih ader terasa2 lgk aarr....
nie msti x abiz lgk aar tuu...
jam 2.30...sakit itu dtg lgk........
adoooiiii....
x larat dh aku....
tp gagahkn jgk diri ini tuk ke toilet...
ms tu jam dh nk kol 3...
tu maknanya dh 3 jam aku berulang alik ke toilet itu tau...
letihnyaa rs bdn.....
abiz dh buang sumanya....(aku rs aarr..)
duk pikir2...aper puncanyaa yerrr...
hurmm...
nie msti kes lauk kenduri aar tuuu...(aku main tembak jer niee..)
time tgharie tdk...
jiran sblh blok aku ader ksk bungkusan lauk...
balance kenduri kt kg dia...
aku terima arr dgn rs gumbiraa...
ada ayam masak black pepper...
n gulai masak lemak daging campur rebung...
perghh...mmg febret aku tuuu...
x sabo rsnya nk mjamu selera...

ttiba adik aku mnjeling smcm...
"ehh...aku ader instinct yg kuat aar..."..
"lauk nieee dh x brapa nk besh lorr kondisinya..."
"iskkk....aku tgk cam ok jerr lgkk..."..aku pon mnjawab...
smbil thidu2 lauk di atas meja tuuu..
smpi kembang kempis idung dbuatnya...
hurmMm...sedap jerr baunyaaa....
elok lgk nieee....
xkn nk humban dlm tong sampah lak kan..
huhuhuhuhuhu...
ms tuu aku tawakal jerr arrr...

haaaa...skali btoi aar telahan adik aku tuuu tau....
syg punyer psl...
aku yg mnderita...
dia jgk yg tselamat coz lgsung x sentuh itu lauk pauk...
uhhuhuhuuhuh...
aiii...aper nk buat....
dh nasib bdn....

0 komen: