16 December 2009

Welcome to our new Boz...

unit aku dh dpt boz baru...
menggantikan boz lama yg telah naik pangkat...
n btukar ke jabatan lain...
boz pompuan yerrr...
wpon dia bukannya baru kt opis nieee...
coz asalnya dia kt bahagian lain...
n tetiba ditukarkan ke bhgian aku...
dan seterusnya mnjadik boz unit aku...
unit yg penuh dgn cabaran...
perlu punyai kekuatan mental dan emosi...
demi melayan anak2 buah yg 'nakal2' belaka niee...ahaks..

hurmmm...
so far aku nmpk dia ok...
cool...
agak sempoi orgnya...
masih muda bgaya...
n aku dpt rasanya...
kitorg akan selesa bekerja di bawahnya...insyallah...
sbb aper aku kata gitu...?..
coz aku rs selesa jerr nk masuk ngadap dia kt bilik tu...
kalo ngn boz sblom nie...
aduyaaaiii...ngelat btoi rsnyaaa....
muahahahahaaaa...

xper2...
kita tgk dlu cmner yerr...
beri dia masa...
mudah2han..ok laaa selama2nyaa....
senang nk btolak ansur....
senang nk terima n beri pendapat...
x mudah kalut..
n senang segala2nya laaa....:)
br semangat aku nk mai opis...
kalo x...
aduyaiii....
sndrik mau igtlaa yerr....huuhhuuh...



Photobucket

4 komen:

su said...

good luck with new boss..

erkk..tak merasa aku nak jadik boss azie huhuhu

Unknown said...

chait...arie tuu org offer...jual mahal...:P

adinsuy said...

Azie...

Tak de peluang le nak buli awak....sbb dah dapat bos......:)

Unknown said...

haaaa...x sesuwei tau nk buli mbuli niee....:P