21 December 2009

Finally..It's Gone..

ptg tdk time nk blk keja.....
aku menapak turun ke basement parking opis...
dgn rs berat hati...
melangkah penuh lemah longlai...
misi arie niee semata2..
nk intai lgk lantai basement tuu tuk mengesan sebarang leaking yg ader...

slowly aku bjalan ke arah keta ku itu...
dada ader rs dup dap dup dap gak..
arie nieee sengaja aku park kt B3...
on engine...
move keta tuu ke dpn skit...
then melangkah kuar...
intai punyer intai punyer intai...
haaa...
tetiba aku rs nk tsenyum simpul smpi ke telinga....
lantai parking tuu very clean n clear beb...
xder kesan2 noda hitam dah....
eppinyaaa...
aku rs mcm nk snap jerr gambo lantai yg bersih tu tau...
wat kenang-kenangan..
hohohoohhooh....

alhamdulillah...
rs syukur sgt2...
almaklum arrr...
dah beratus ratus ratus (ratus kuasa 3) RM..
aku abizkn dlm 2-3 bln nie...
semata2 tuk repair masalah leaking tu tau...
kejab tuko gasket....
kejab tuko oil seals..
smpi dh x tau nk tuko aper lgk pasni...
hurmm...
mmg dh byk item yg reput kt keta aku tuu agaknya...
sabo keta....blom abiz bayo lgk loan ko tu tau...

so tdk...
aku memandu pulang dgn hati yg riang gumbira...
umpama burung helang yg terbang bebas..
mbelah awan biru....(chewaahhh...ader kaitan ker tuu...)
lapang rs dada ini kejab...
moga2 pasni...
kuda hitamku ituu akan terus gagah berlari...
ehhhh kejab helang kejab kuda...
brapa byk binatang daa....
muahaahahahahaha....
layanz...

1 komen:

Unknown said...

ha... dia suh tukau keta baru la tu
hehe!

aku rasa ni mesti ada kene mengena ngan The Cursed of THE BLACK PEARL.

blackwarrior dah takde, blackrose dah start meragam sket2... huhuhu...