02 December 2009

Steambot@Tupai2..


alhamdulillah....dgn izinNYA... tercapai jugak hasrat aku...
untuk membawa familyku menikmati hidangan steambot di Tupai2 Restaurent...
1st time gak smpi sini...
nasib baikkk ader driver yg tulun bawak (adik aku ler tuu...)
kalo nk harapkn aku....smpi ke sudahnyaa x jumpa2 itu tpt lorrr...hahaahhaaa...


and konon2 mlm tuu..
party tuk selebrate besdei aku skali laa...
tp besdei girl lak yg kena open tablenya...uhhuhuhu....
no hal punyer..coz dh mmg niat aku mlm tu kan..

so far...
mmg mabeles aarr...
layan steambot sama itu kuah tomyam n tomyam+air kelapa tuuu (mmg dia ksk 2 set kuah steambot)
lazat sungguh...
environment pon ok...suasana menarikk...
harga..???...bg aku..masih bpatutan - RM28 perhead...
itu x termasuk air yerr.... kawan2... hehehehe....

hurMmm...
nnt leh aar u all g try kt saner yerrrrrrrr....
mmg berbaloiii baloiii......
nyummy....






Photobucket

0 komen: