26 December 2009

Yeaahh..dh terer..

sudah jemu mau mkn lauk kenduri...
so..ini arie aku decide nk masak sambal sardin+tumis kobis n telur dadar...
perrrgghh...bselera sgguh aku mkn tdk tau...
lgk2 ngn nasi panas2 br masaknyaa tuu...
mmg lazat...

nie nk share citerr....
pengalaman aku blajo bwk keta auto...hohohohooh...
ms nk ke kedai tdk...
aku gatai2 tgn nk try test bwk keta auto adik aku tuu...
x penah2 lgk aku bwh keta auto tau...
tdk pon tpaksa bwk gak coz adik aku nk guna keta aku - bwk p melaka...
ditinggalkannya keta viva itu kt aku niee arr..

"ok along...senang jer...."
D=Drive...
R=Reverse...
N=ms ko benti kt trefik lite...
P=Parking mode...
"pastikan kaki kanan digunakan utk menekan brek yerr..."
"wat cam besa kecuali kaki kiri ko drehatkan..."
itu pesan adik aku lgk...

errkkk..aku angguk2 pale tanda phm..
wpon ader skit rs gentar dlm jiwa....
iyolaaa...1st time laaa katakan...
keta org lak tuuu...
wpon keta adik sndrik...
tp tetap jgk keta org keh....

setat engine...
masuk gear...
mmula mmg pelik...
napa aarrr gear R nie kt depan...
gear D kt blakang...
x sesuai lgsung tau....
tp lelama...
bolee aarrrr
tp mata still tertoleh2 kt gear tuu...
takot tsalah masuk....
nayaa beb..ahahahahhaaa...
tu pon tdk tkial2 gak time nk parking...
kaco sgguh itu bunyi reverse sensor..
tarak besa coz keta aku tarak itu bunyi2 keh...

pas beli sardin n sayur...
aku singgah pasar muhibbah...
mau usha2 tudung br....
waahhhh...so kelabu mataa tau...
sumanyaa cantek2 skali...
hajat hati nk crk kaler purple jerrr....
skali..haaaa ko....smpi 3 helai aku cekau....
alaaa...bukn slalu pon kan...(eehh iyer kerr...?...)
ngeh3x...

0 komen: